esta sexta feira 3 de outubro concerto de OS NOVOS e BARBITÚRICOS

29 de Setembro de 2014

Os Novos apresentam “Nom Lugar”, um 10” com sete músicas sem respostas gravadas e misturadas por Hevi no Laboratório Soyuz e masterizadas por Mike Mariconda em Sonic Boom Room. Sete histórias de enganos e frustraçóns, de nom lugares, terras livres e fugidas para adiante, de mudanças baseadas no velho slogan de “Fai-no ti mesmo”.

Os Novos já nom som tam novos mas parecem saídos das ruínas dumha colisom entre três entes discordantes formando umha estrela escura, umha granítica roda de rock’n'roll com arestas punk. Som três homens de regresso ao inferno no que medrarom, três vozes que pelejam entre elas nos saldos dum centro comercial abandonado.

Venhem acompanhados polos Barbitúricos, a pior banda de rock’n'roll do mundo. O típico grupo montado para engatar com as raparigas do lugar. Bebem cubatas de Larios e dam-lhe caladas a joins de haxixe e maria. Também som muito de irem a centros comerciais a comprar trapitos pola sua condiçom de escravos da moda. Proximamente editarám o seu primeiro single.

Para amenizar a festa contaremos com dous DJs de luxo, criados e formados nos melhores bares de punk e rock’n'roll: : Edu o Rápido e Mikel Eskizofrenia.

Entrada: 4€ (sócias da Gentalha e Semente: 3€)OsNovosBarbisPichelDEF

Etiquetas: , , ,