Ardentia apresenta esta sexta 5 o seu novo disco “ADIANTE”

1 de Junho de 2015

ardentiaEsta sexta feira dia 5 terá lugar no CS O Pichel o concerto de Ardentia. Apresentam o seu novo trabalho “Adiante”. Será às 22h e o bilhete é de 3 euros (2 pessoas sócias).  Podes comprar o seu novo CD Adiante por 10 euros com o bilhete ou os CDs Adiante e Vintage por 15 euros (também com o bilhete) .

Ardentia fundou-se no ano 1989 com intençom de aprofundar e divulgar a música galega de jeito ameno e participativo.

Ardentía tem cinco discos no mercado  recibindo muito boas críticas tanto da prensa especializada como do público; colaborárom com  eles músicas e músicas como Uxia, o Grupo Brigada Victor Jara, Pancho Álvarez, Begoña Riobó, Luis Peixoto e muitas mais, assim como diversos prémios em diferentes festivais, concursos e entidades.

Tocaram e  multitude de festivais entre os que podemos destacar: “Cantigas de Maio” -Seixal, “Festival folk de Couso”, “Festival Folk de Bandeira”, “Festival Interceltico de Porto” “FolkMatamá”, “Festival Folk de Callobre”, “Festival do Mar de Paimpol” (França), “Festival do Mar de Brest” (França), “Tradicionarius” de Barcelona, Espectáculo Musicas da Liberdade, Galiza 2007, Festival Interceltico de Porto, Festas da Reconquista de Vigo, etc.

Ademais da sua faceta artistica Ardentia realizou e colaborou em diferentes projectos de divulgaçom e estudo dos instrumentos populares nas escolas e faculdades da Galiza assim como de jogos e cançons para crianças.

Etiquetas: , ,