Concurso “Memes pola língua”

19 de Abril de 2017

memes3“Memes pola língua” pretende visibilizar, fomentar e criticar, através do humor e a retranca, a situaçom atual do galego no nosso País.

Bases do “concurso”:
- Os memes devem constar dumha imagem e o texto que se considere mais ajeitado.
- Os memes estarám escritos em língua galega e poderám apresentar-se em qualquer umha das suas ortografias desde que nom se utilize “ñ” ou “ll”.
- As imagens dos memes nom podem ser sexistas, homófobas, xenófobas, racistas ou conter qualquer outro tipo de discriminaçom.
- Cada participante poderá enviar até um máximo de 3 memes com o mesmo pseudónimo.
- Os memes serám enviados ao e-mail memespolalingua[arroba]gmail.com em anexo. O seu nome de arquivo será o pseudónimo escolhido.
- Será aceite qualquer formato de fotografia digital que nom ultrapassar 1 Mb.
- O prazo de entrega de memes termina na sexta 5 de maio às 22h00. Os memes iram-se subindo às redes sociais da Gentalha a medida que sejam recebidos.
- Os memes ganhadores serám aqueles que tenham mais gostos no Facebook da Gentalha a quarta 10 de maio às 22h00, dia no que se fecham as votaçons.
- O prémio será um convite ao jantar popular da Festa do Dezassete para a pessoa ganhadora e a ediçom em colantes dos mais votados que serám repartidos na Festa entre o público