Esposa

esposa foto

Esposa som um grupo de pop de quatro pessoas bastante equilibradas. Duas som da costa e duas do interior, que tocam ou tenhen tocado também em Chicharrón, Monstruo ou Cudevaso. Às vezes tocam muito rápido e às vezes tocam com “parsimónia”. Atualmente estam a gravar o seu primeiro EP, logo de publicar digitalmente a maquetaSeñor de, quatro cançons urgentes na onda de The Feelies, Yo La Tengo ou Dois, autoproduzidas e com portada de Leo Sousa (autor de desenhos para Bala, Diola ou Unicornibot).

“Esposa som um grupo de umha singeleza enganosa, como deve passar com o pop. Nom som banais, nem tampouco pretenciosos. Como se foram adolescentes, neste EP equilibram em quatro cançons bem pegadiças as paixons e o jogo, as melodias suaves e a emocionalidade juvenil das letras com berros e velocidade na linha dos Feelies (especialmente em “Disfraz de coello”). Os arranjos vocais nom som perfeitos, mas tenhen umha inventiva notável (a ponte da inicial “Autómata” é um exemplo). Ademais, o contraste entre os registos dos (e das) diferentes cantantes dá-lhes umha originalidade insuspeitada para quem transita géneros trilhados. Talvez as limitaçons que se autoimponhen (nom tenhem baixo, nom empregam bombo, as cançons rara vez excedem os três acordes) som as que @s fam interessantes. Som inequivocamente pop, mas há neles/as algo estrano, incómodo.”

Victoria Kucic (jornalista musical)

Podes ouvir os seus temas aqui: https://eclosom.bandcamp.com


E podes votar-lhes aqui: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfyfAcI_8PHNLMuMkdIDK8pM_FMW4DcwUYyCPBOhfogVSPbVw/viewform

Ligaçons às suas redes sociais:   Facebook, Instagram.

Outras ligaçons de interese: Facebook, twitter.