Kara Bogaz

kara bogaz foto

KARABOGAZ nasce em 2015 como banda de tecno-punk, e antes disso os seus membros, procedentes de âmbitos musicais diversos, nunca tinham tocado juntos.

XURXO, guitarra rítmico, compositor, multi-instrumentista, artífice do inconfundível som do grupo, atesoura umha dilatada trajetória no panorama da música alternativa, com preferência polo tecno e o punk. A sua bagagem como músico e como técnico de som levou-no em múltiples ocasions a experimentar e participar de proxectos com artistas nacionais e internacionais.

CRIS, cantante e letrista do grupo, possue umha voz tam pessoal coma a das suas referências vogais míticas dos 80 (Blondie, Chrissie Hynde de Pretenders, Joan Jett de Runaways, …). O seu original vibrato confere-lhe umha personalidade vogal única e inconfundível, que unida a sua presença de direto, dá-lhe ao grupo un peso espécifico e umha gram frescura e força cénica.

FIDE, guitarra solista, coros, aglomera um amplo espetro como estilista da guitarra, indagando desde o flamenco até o hard rock. Músico eclético que vem colaborando com um variado plantel de músicos e artistas de distintos âmbitos (grupos, duos, teatro, performances, …). A sua interpretaçom transmite de inmediato o gosto e a sensibilidade pola música. Com a atitude, improvisaçom e versatilidade consegue recrear passagens de gram intensidade e ambientes desde a psicodelia até efeitos killer surpreendentes.

MAITE, baixista, junta numha mesma personalidade umha formaçom musical académica limítrofe com o jazz, com um passado rockeiro em bandas de hardcore e heavy metal. O seu depurado estilo está marcado por umha rotundidade e atmosfera envolvente sonora sob a que se sustenta o som do resto da banda. Com seguridade na cena, fabrica o seu característico “muro sónico”, visceral e orgánico. A sua trajectória musical é ampla, tocando com vários grupos e formaçons.

FREDI, bateria, já estava aí antes que todos. Componhente de bandas míticas de Compostela, tocou com músicos e bandas de diferentes campos musicais, sendo o rock e os seus subgéneros, a sua principal religiom de culto. A sua forma de tocar, à que segue fiel desde os começos, fica refletida pola máxima acunhada por el mesmo como “Simpleza e contundência”, acorde com a essência primária do grupo.

Podes ouvir os seus temas aqui: https://eclosom.bandcamp.com

E podes votar-lhes aqui: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfyfAcI_8PHNLMuMkdIDK8pM_FMW4DcwUYyCPBOhfogVSPbVw/viewform

Outras ligaçons de interese: Facebook, twitter.