Os dez anos de Magusto Picheleiro bem mereciam umha celebraçom por todo o alto e assi o figemos no sábado 8 de Novembro cubrindo-nos, como se cubrem os soutos de castanhas nesta época do ano, de actividades durante todo dia.

magustoComeçamos pontuais, às 13h30 com a sessom vermú animada polo Dj Hadri H que ambientou esse meio dia chuvoso e frio com rumbas e música mestiça que empurravam a mover o corpo. Após os bailes, a fome foi chegando a nós e ali estavam preparados ricos petiscos de outono, com opçom vegetal e com carne, podias escolher entre caldo e guiso. Entre as sobremesas era mais dificl fazer a escolha, pois as mais e os pais da Semente figerom multidom de variedades de tortas, bolos, cremes…. isso si, todas deliciosas!

sobremesas

 Na tarde as crianças foram as protagonistas e tiverom o seu magusto com castanhas assadas, zonchos e moitas actividades que envolverom todo o local de risos e brinquedos dos e das pequenas.

d

 Às 19h Marie Lacassagne partilhou connosco a sua receita da torta de castanhas.  Foi um obradoiro muito completo,aprendemos a fazer massa quebrada,creme de castanhas e finalmente a deliciosa torta.

torta castanha

 E às 20h30 Xurxo Souto ateigou a Sala Semente do Pichel com a sua parolada sobre S. Martinho de Dume, o mago Merlim e a origem das tradiçons outonais que ainda celebramos no nosso presente

Neste vídeo podeis escoitá-lo:

 Às 21h30 começarom a sair os cartuchos de castanhas da grelha ao ritmo das gaitas do profe da gentalha e do seu alumnado até que, um pouco mais tarde do previsto, ao berro de “medre o mar” os Tres Trebóns junto com os Homes sem Medo e Xan Papaqueixos forom chamando à gente para encher o salom de actos, onde bailamos ao ritmo de rancheras, passodobles, narcocorridos e míticos temas como “Estrume”, “Irmaos” ou “Como o vento” fazendo resoar no local um chisco de rock bravú que nos seu 20 aniversário anda a percorrer a Galiza enteira.

castanhas

Ao acabar o concerto nom acabou a festa e a gente começou a armar a gaita, desenfundar pandeiretas e bailar muinheiras e jotas na foliada aberta, feita entre todos e todas as festeiras que aguantarom até o final!

 trebons

Foi umha festa linda e cheia de gente durante todo o dia. Obrigadas a todos e a todas por fazê-la possível!