votareiporti7n Durante este passado fim-de-semana, em ao menos 5 localidades do país (Compostela, Corunha, Ferrol, Lugo e Noia), celebraram-se outras tantas consultas sobre o futuro político da Galiza. A iniciativa de “referendo viral” lançada pol’A Gentalha do Pichel foi secundada polo C.S. Gomes Gaioso (Corunha), a Fundaçom Artábria (Ferrol), a A.C. Cultura do País (Lugo) e mais o C.S. Harar (Noia). Esta “viralidade” fijo com que um evento que pensado localmente virasse um evento de dimensom nacional:

A GENTALHA DO PICHEL (COMPOSTELA) [1][2]

CULTURA DO PAÍS (LUGO)

ARTÁBRIA (FERROL)

HARAR (NOIA)

GOMES GAIOSO (CORUNHA)

REPERCUSSOM MEDIÁTICA NA GALIZA E “RESSÒ INTERNACIONAL” A nossa iniciativa (na esteira do “processo participativo” celebrado em Catalunha no 9-N) atingiu também um razoável eco na imprensa digital, tanto na nacional como na català:

DIÁRIO LIBERDADE:

Gentalha do Pichel lança ‘referendo viral’ sobre o futuro político da Galiza

Em Compostela, Corunha, Ferrol, Noia e Lugo haverá votaçons ‘virais’ sobre futuro político da Galiza

SERMOS GALIZA:

Impulsan un referendo sobre o futuro político de Galiza en coincidencia co 9N catalán

GALICIA CONFIDENCIAL

“Quer que a Galiza seja un Estado?”

PRAZA PÚBLICA:

BNG e Anova viaxan a Cataluña para apoiar o 9-N

NACIÓ DIGITAL:

«Quer que a Galiza seja um Estado? Que esse Estado seja independente?»

VILAWEB:

‘Jornada catalana’ a Sant Jaume de Galícia, amb referèndum inclòs

  RESULTADOS apuracaovotacoes Ainda que os resultados som o de menos, a falta da apuraçom do voto por correio electrónico (o prazo para o voto por correio electrónico começou às 00h00 da sexta-feira, dia 7, e terminou às 23h59 do domingo 9 de novembro de 2014; é dizer, por este meio era possível votar durante de todo o fim-de-semana), os resultados do “Referendo sobre o futuro político da Galiza” celebrano no C.S. O Pichel som os seguintes:

SimSim 91,80%,

SimNom 2,04%,

Nom 2,04%,

Nulos 4,10% (NomSim 2,04%, Sim— 2,04%)

JORNADA CATALÁ taularodona No C.S. O Pichel, o “referendo sobre o futuro político da Galiza” celebrou-se no marco dumha JORNADA CATALÁ em que houvo um COLÓQUIO sobre o processo soberanista catalám com a participaçom de representantes de Mar de Lumes (Óscar) e ANG-GZ (Carme e Xavier) e umha FESTA com música e petiscos típicos daquela terra. festacatala