Hoje, terça feria 14, ainda podedes isncrever-vos (gentalha@gentalha.org) em todos os cursos menos em Pilates, Dereitos Laborais e Toques de Pandeireta da zona de Tordoia. Nos que há praças som:
  • Com as maos na graxa. Lupe Bao. De 16h a 17h30.
Abriremos o capó do carro e comprovaremos se o misticismo com que nos falam nas oficinas é tal. Veremos as funçons dos elementos à vista e a relaçom que há entre eles, os motivos do seu uso e a sua posiçom.
  • Empoderamento com as palavras. Atrever-nos a falar em público. Llerena Perozo.  De 19h a 21h.
Introduçom à comunicaçom oral (falar em público) para as mulheres. Atrever-nos a falar, passar bem quando o fazemos e nom sofrer. Empoderar-nos com as palavras. Liderar. Atingir a legitimidade e ocupar as palestras: tomar a praça pública.
  • Como fazer um cartaz da Gentalha?  Paulo Painceiras. De 19h a 21h
Soma imagem, letra e formas para construir um cartaz. Necessário levar portátil com programa de composiçom (corel, inskape, ilustrator,…) instalado.
  • Obradoiro de Pandero de Peñaparda (Salamanca). Aitana Cuetara. De 19h a 21h.
Aprenderemos a técnica de pandeiro quadrado com porra e os ritmos tradicionais dessa zona. Material necessário: pandeiro quadrado, preferívelmente com fita para agarrar, e porra (baqueta, pau, etc). Nom é preciso ter conhecimentos prévios.
  • Nas ribeiras do Sarela (roteiro ornitólogico). Joao Aveledo. Às 20h na carvalheira de S. Lourenço.
Passeio polo Sarela observando que pássaros há na ribeira dos nossos rios no verao. Quem tiver, pode levar binóculos e guia de aves.
  • Uso básico de ediçom de fotografía.  Alberte Peiteável. De 21h a 22h30
Aprende o fundamental para editar às tuas fotografías. (Recomendável trazer portátil) Assi foi a Universidade onte! Obrigadas a tod@s @s que a figestes posível!