NOVO CURSO NO 3 E 4 DE JUNHO: “Poder, Género e Feminismo: transformando as relaçons e os coidados nos grupos” com Mar Cendón, María Rosendo e Mari Fidalgo.
Este obradoiro está dirixido a todas as persoas e colectivos interesados em melhorar a conciência pessoal e colectiva sobre este tema, en como afecta as relaçons e dinámicas dos grupos e na melhora do seu clima e funcionamento.
Tem um carácter teórico-práctico que abordará os seguintes contidos:
  1. Género, poder e privilégios.
  2. Os Coidados: (re) definiçom, gestom e integraçom dos coidados nos grupos.
  3. Umha olhada feminista ao trabalho em e com grupos.
Duraçom: 12 horas Datas e horários:
Sábado 3 de Junho. 10 -14 e de 16-20 horas. Domingo 4 de Junho. 10-14 horas.
poder
 Nº de participantes: mínimo 14, máximo 20
Coste: 65 euros Bolsa de estudo: Como iniciativa das formadoras ofrece-se a posibilidade de optar a duas Bolsas de Estudo. “A ética feminista nos impulsa a buscar maneiras para que nenhuma pessoa que deseje participar nesta formaçom fique de fora por razons econômicas.
Por isso, reservamos 2 bolsas que serám sustentadas econômicamente pelo grupo. Com isto queremos pôr em valor o nosso trabalho e ao mesmo tempo construir democracia material feminista. Se queres aceder à bolsa ou ter mais informaçom sobre este tema, contacta conosco!”.*Data limitede inscriçom e formalizaçom do pagamento: Envio de email a gentalha@gentalha.org e pagamento de 40€ (matrícula a restar do preço do curso) no nº de conta ES89 2080 5155 9130 4002 5884 antes do 26 de Maio. Após esta data nom se devolverá a matrícula em caso de cancelaçom da inscriçom. Se o curso nom for adiante, a matrícula será devolta na súa totalidade.Pessoas facilitadoras do obradoiroMar Cendón Tem formaçom em Ciencias Políticas e Estudos de Género e adica-se a projetos vinculados ao feminismo no ámbito da educacçom, a divulgaçom e a comunicaçom, o activismo, a creaçom artística e em todos os seus projetos de vida. Reivindica a vulnerabilidade e a resistência e trabalha pola despatriarcaliçom dos espaços e das relaçons e a construçom colectiva e autogestionada de ferramentas de empoderamento. María Rosendo Filóloga, Educadora social e Máster de Género. Desde o ano 2009 dinamiza, desde a perspectiva feminista, múltiples espaços de autoestima, género e vínculos amorosos com mulheres adultas e com adolescentes em diferentes centros e espaços do país. Tem feito o primeiro e segundo nivel de Facilitaçom e Gestom de Grupos com o Ceida – Ifface. Na actualidade é estudante de Traballo de Procesos no Instituto de Trabajo de Procesos de Barcelona. Acredita no feminismo como forma de estarmos e relacionármo-nos no mundo, e desde aí vive o seu cotiá. Mari Fidalgo Licenciada en Psicoloxía com especializaçom em Psicoloxía Social e formaçom em gestión e facilitaçom de grupos. Logo de deixar Salvador de Bahia no ano 2002 e emprender migración cara a Compostela, passa a participar no tecido social local, actuando en distintos ámbitos. Desde entom desenvolve actividades de sensibilizaçom e formaçom sobre migracións, género e feminismo e dereitos sociais. Na actualidade está a formar-se na Escuela Hispánica de Biodanza de Madrid, confiante no potencial que tem esta ferramenta para o cámbio pessoal e colectivo. Define-se como activista na construçom de vidas dignas, plenas, felizes e em liberdade, desde a centralidade dos coidados e o bom trato como aposta política.
INSCREVE-TE!