Projecçom do Cineclube
Ás 21:30Nacidas nas chamas (Born in flames, Lizzie Borden, EUA, 1983, 80′, VOSG) Sessom especial previa á greve feminista
Greve feminista “Se as mulheres da Gentalha paramos, a Gentalha Para!”
Todo o diaDa Gentalha sumamo-nos à greve feminista do 8 março e encorajamos a todas as mulheres a participar da jornada da maneira que puderem. Por tanto esse dia o centro social será um espaço disponível para a reflexom e o activismo em chave de género mas o espaço de bar estará fechado para apoiar a greve de consumo. O trabalhador da Gentalha nom fará greve mas o seu trabalho estará focado esse dia à tarefas de mantemento do espaço e ajuda no mesmo na gestom do jantar e no ponto de coidados da mani da tarde. Esse dia nom haverá cursos ministrados por mulheres no C. S. Ao meiodia, às 14:00, para que as mulheres sócias poidam dedicar-se a jornada de greve , sócios homes da Gentalha ocuparam-se da gestom do jantar. Para prever necessidades as mulheres associadas que queiram participar do jantar devem enviar um mail ao correio da Gentalha: gentalha@gentalha.org até a terça feira 6 às 21.00. Igualmente para que as mulheres poidam assistir às mobilizaçons de tarde facilitando a greve de coidados, no Pichel disponibilizará-se um ponto de coidados gerido por sócios de 19:30 à 21.30 para quem o precisar. Amanhá assistiremos a mani de Vigo com faixa própria. Há alguns meses em que no colectivo percebeu-se a necessidade de que a reflexom de género passasse a ocupar um espaço mais fulcral. Assi surdiu o observatório de igualdade que se reúne periodicamente sendo um espaço de reflexom, intercâmbio de ideias, deteçom de necessidades e formaçom feminista que esperamos consiga ser um espaço transformador para o colectivo e o centro social.
Revoluçom dançada (Festa para despedir a exposiçom “Mulheres Galegas Ilustradas”)
Ás 22:00Desde o 8F até o 9 de março pode-se ver no Pichel ilustraçons de mulheres galegas músicas que as visiliza e cria aind amais debate sobre se existe tanto número de mulheres músicas por que a quota dos festivais segue a estar tan masculinizada. No 9 de março faremos a clausura com festa na que haverá um bingo feminista e concerto das Habelas Hainas e da DJ Ferromona. Aguardamo-vos!