ABRIL 2018
4
quarta-feira

Projecçom do Cineclube

Ás 21:30

noite polar

A noite polar (La noche polar, Florencia Romano, Arxentina, 2016, 61′, VO)

ABRIL 2018
5
quinta-feira

Projecçom e colóquio “Paraíso roubado”

Às 20.30

paraisoParaíso roubado é o título do documentário que recupera a memória da freguesia de Lourizam antes da chegada da planta de celulosa, assim como a luta vizinhal contra a instalaçom da pasteira. O director do documental, Lukas Santiago, declarou que é a história de qualquer vizinh@ nacid@ numha família de gente mariscadora de Lourizam, quando era o paraíso até a sua destruiçom na época franquista. Destaca também a figura das mariscadoras, fundamental na loita contra a instalaçom da planta de celulosa, sobre todo em fevereiro de 1959, quando 500 mariscadoras de Lourizam e Campelo figerom fronte ao exército franquista, acabando moitas delas no hospital militar e 14 no cárcere militar.

ABRIL 2018
6
sexta-feira

Prémios Darwin com Carmen Conde

Ás 21:30

darwinComedia com Carmen Conde Bilhete 4€ (5€ nom associadas)

II tresfoliando do ano

Ás 21:30

tres Esta sexta feira, 2° Tresfoliando do ano!! Desta volta será no #Matadoiro e mais umha vez com as escolas de VivAntes, Itaca, Conxo e a nossa, a do Pichel!

ABRIL 2018
7
sábado

Jornada de trabalho e pequeno almorço

Ás 9:30

trabalhoEra visto! aproxima-se umha nova jornada de trabalho do nosso local social O Pichel. Da Gentalha chamamos para que participes de umha manhá de coidados do espaço do que tantos colectivos e pessoas fazemos parte. O Pichel está desarrumado, algo sujo e a algumha parede precissa de umha maozinha de pintura. Convidamos ao pequeno almoço; nós ponhemos o café, a fruta e os croissants e de seguido trabalhamos um pouco em deixar bem bonito o local da Gentalha! Será o 7 de abril de 9h30 até as 14h30! Participa!

Concerto de “Toldos Ghomes” mais “Barbitúricos”

Ás 21:30
toldiod