OUTUBRO 2018
31
quarta-feira

Projeçom do Cineclube

Ás 21.30

surviving-desire-hal-hartley

Sesom sobre Hal Hartley

The Only Living Boy in New York (The Only Living Boy in New York, Hal Hartley / Everything but the Girl, EUA, 1991, 4′, VO) From a Motel 6 (From a Motel 6, Hal Hartley / Yo La Tengo, EUA, 1994, 4′, VOSobrevivir ao desexo (Surviving Desire, Hal Hartley, EUA, 1991, 53′, VOSG)

NOVEMBRO 2018
2
sexta-feira

Como funciona o sistema monetário

Às 19.30

PrivilexiosBancaComo funciona o sistema monetário?

Ao contrário do que moitas intuitivamente pensamos, os bancos nom prestam os aforros que outras pessoas depositam neles, se non que fan préstamos moi por riba das súas reservas creando dinheiro de facto cada vez que concedem um préstamo. Esta dinámica perversa que privilégia ao sector bancário é herdeira directa dumha práctica que apareceu entre os orfebres de hai vários séculos e que hoje em dia governa a meirande parte das moedas do mundo. Vem tomar conciência do precisso desenho dos nossos cartos e das consecuências directas que isto tem numha dinámica participativa, horizontal e guiada polos interesses das assistentes. A partires de conhezer como se cream os cartos e de que  maneira isto afecta a toda a economia, poderemos valorar alternativas a este sistema de relaçons humanas. Moedas sociais, bancos de tempo, sistemas de troco, sociedades sem dinheiro ou criptomoedas poden ser o tema de conversa se assi o desexades. Vemo-nos na Gentalha a próxima Sexta-feira dia 2 de Novembro às 19:30.
Nota informativa: Esta palestra é parte dum ciclo de palestras sobre este tema que se estam levando a cabo cada vez num centro social distinto. Foi feita já na Casa de Sar e na Casa do Matadoiro e espera realizar-se em numerosos centros socioculturais e asociaçons da cidade de Compostela.
NOVEMBRO 2018
4
domingo

Vivência com o mestre Valmir

Às 10.00
capoeria