apoia a gentalha!

26 de Junho de 2020

Apoia os centros sociais. Apoia a Gentalha! ☂️☂️☂️

Quem somos?

Somos um grupo de compostelanas que levamos 15 anos a fazer ativismo cultural na nossa cidade e comarca. A língua e cultura galegas, a vontade de aprender e difundir a nossa história, a nossa música… som os nossos eixos de trabalho. A nossa associaçom gere o centro social O Pichel em Santa Clara 21.

Por que é importante apoiar a Gentalha?

A Gentalha é umha associaçom autogerida, que nom depende de nengum organismo público nem privado, e que obtem os seus fundos das suas associadas e das atividades que organiza. Organizamos cursos, roteiros, concertos, palestras, festas… Sempre com umha perspectiva crítica, popular e nacional. Nestes 15 anos temos colaborado na criaçom de iniciativas como as escolas Semente, a equipa de futebol gaélico Suévia e a Liga Gallaecia de futebol gaélico. Algo tivemos a ver também na difusom da figura do Apalpador.

O nosso centro social é lugar de reuniom, recursos e organizaçom de atividades para multitude de coletivos e um centro de atividade cultural e política da cidade.

A crise da COVID pom-nos numha situaçom mui delicada e, mais do que nunca, precisamos do teu apoio e participaçom.

Como podes colaborar com a Gentalha?

Existem muitas formas de colaborar com a nossa associaçom. Algumhas delas som:

Participar nas nossas comissons de trabalho. Organizamos a nossa actividade arredor de distintos eixos. Atualmente estám ativas as comissons de Cultura e novas criaçons, Defesa da língua, História, Meio Natural e Cultura científica. O ano que vem impulsaremos a Comissom antituristificaçom. Se estás interessada em participar, podes encaminhar um correio a gentalha@gentalha.com e daremos-che toda a informaçom que precisas.

Participar nas nossas actividades e cursos. Atualmente estamos a trabalhar na programaçom da Universidade Popular que organizamos todos os meses de julho.

Emprega o nosso centro social. Por mor da crise da COVID, o nosso centro social nom está aberto ao público, mas pode-se reservar para fazer reunions, atividades e para o uso do nosso local de ensaio. Podes reservar o seu uso 48 horas antes enviando um mail a gentalha@gentalha.org.

Fazer-te sócia. Neste momento, o teu apoio económico é mais importante do que nunca. A crise da COVID fai que muitas das atividades com as que nos sustentavamos se vejam agora mui limitadas. Além disso, ser associada tem vantagens como descontos em cursos e concertos. Podes fazer-te sócia aqui.

106004645_2657025741234477_4908466363068421543_o