Quinta-feira, 28 de maio, às 21h30.
A vindeira quinta-feira, 28 de Maio, conversaremos da mao de Mar de Lumes com Bieito Lobeira sobre a militarizaçom na Galiza, a deriva da UE e do Estado espanhol, e a sua ligaçom coa ofensiva imperialista.
Rearmemos a nossa resposta fronte ao seu rearme belicista!

