Domingo, 24 de maio, às 13h00

🇦🇷 PEÑA + LOCRO 🇦🇷

Em 1810 a Revoluçom de Maio supujo na Argentina a ruptura com a Coroa Espanhola e o começo da reconstruçom da sua soberania.

Cada 25 de Maio é festivo na Argentina e o povo entrega-se celebrando a libertaçom do jugo colonial.

Estamos longe da terra que nos viu nascer, mas sentimos-nos um pouco mais perto juntando-nos a celebrar na terra que nos acolhe.

Prepararemos um rico locro e haverá moita música e baile…NOM FALTES‼️

📆 Domingo 24 de Maio
🕑 A partires das 13h00
📌 Gentalha do Pichel, na Rúa de Santa Clara, 21

📝 Inscripçons para o cantar na vio do IG

⚠️ IMPORTANTE: só se poderá pagar em EFETIVO, assí que traede 💶🪙

➡️ https://www.instagram.com/p/DYPTyiDtYCH