GUATEQUE DE INVERNO!
O 30 de dezembro às 21.00 mais um ano celebramos o GuatequeSeguir lendo
O 30 de dezembro às 21.00 mais um ano celebramos o GuatequeSeguir lendo
Celebramos o tradicional magusto junto com a Semente Compostela na praça SalvadorSeguir lendo
Após termos conhecido a sentença que condena o jovem militante Chema NaiaSeguir lendo
A pandemia trouxo cámbios para o nosso estilo de vida. As relaçonsSeguir lendo
Abrimos umha convocatória para a contrataçom dumha persoa liberada no C.S. OSeguir lendo
“Ainda que vivim pouco, muito sonhei” Esta frase de Carvalho CaleroSeguir lendo