aluga-se_cabeça
Inicio Bases Galeria
  1. As fotografias deverám retratar o processo de hibridaçom que está a sofrer a nossa língua.
  2. O prémio será outorgado àquelas fotografias que, a juízo do júri e do público, reflitam melhor e com maior qualidade este processo lingüístico.
  3. As fotografias poderám ser enviadas em qualquer formato digital com um máximo de 5 Mb.
  4. As fotomontagens nom serám aceites. Permitirám-se correçons mínimas de cor e brilho.
  5. As imagens apresentadas passarám a fazer parte dum arquivo criado para uso da Gentalha do Pichel, e poderám ser utilizadas, divulgadas ou reproduzidas pola associaçom citando a autoria das mesmas (salvo mençom expressa a contrário).
  6. Deverá indicar-se a localidade e local onde foi tirada a fotografia, a fim de poder comprovar a sua existência real.
  7. Cada fotografia terá de ser enviada com um pseudónimo diferente.
  8. As fotografias serám enviadas ao e-mail feismolinguistico@gmail.com em anexo. O nome do arquivo será o pseudónimo escolhido.
  9. Com o propósito de nom incorrer injustamente no escárnio público, poderám ser apagadas das fotografias quaisquer referências explícitas ao local (privado) onde fôrom tiradas. Nom é intençom deste concurso magoar nem fazer burla.
  10. O prazo de entrega de fotografias termina na segunda feira 6 de janeiro de 2014 às 22h00.
  11. As fotografias ganhadoras serám escolhidas por votaçom popular e votaçom de júri especializado respetivamente. O período para a votaçom popular decorrerá entre o dia 10 e 30 de janeiro de 2014 no C.S O Pichel.
  12. O prémio do público consistirá num lote de produtos da Gentalha e um voto para a eleiçom do júri. O prémio do júri, por sua vez, consistirá num vale de 100€ em diferentes estabelecimentos do Projeto Pontos.
  13. Os prémios serám anunciados no dia 31 de janeiro e estarám à disposiçom das pessoas ganhadoras a partir desse mesmo dia no C.S O Pichel.

 Exposiçom das fotgrafias recebidas no C.S O Pichel de 10 a 30 de janeiro

envios a: feismolinguistico@gmail.com