Comissons
Conselho geral
Somos todas as sócias que tentamos fazer encaixar as peças do puzzle gentalheiro, reflectimos sobre a orientaçom política do projeto e mantemos relaçom com outras entidades
Cultura
Nesta comissom trabalhamos para reivindicar a nossa cultura tradicional e também para
mergulharmo-nos nas novas criaçons das nossas artistas e do nosso povo.
Cultura científica
Somos um grupo de ativistas preocupadas com o auge de discursos negacionistas e de práticas que, em nome da ciência, estafam e mesmo atentam contra a saúde pública
História
Trabalhamos pola memória da comarca abrangendo desde ontem e até onde as pedras falem. Fazemos palestras, apresentaçons de livros, publicaçons de distintos materiais (cartazes, trípticos, láminas, etc.)
Defesa da língua
A comisson de defesa da língua está formada por um grupo de pessoas preocupadas polo futuro da nossa língua. Nom queremos cair no vitimismo mas procurar soluçons e dar alternativas a um processo de substituiçom lingüística cada vez mais sufocante.
Local
Somos o grupinho de ativistas da Gentalha do Pichel que estamos atentas às questons logísticas do local e à sua gestom de atividades. Apresentamos ideias para a agenda de eventos e para as necessidades materiais do local.
Meio natural
Nesta comissom trabalhamos para conhecermos o nosso meio, para defendê-lo das
agressons dum capitalismo cada vez mais depredador. Organizamos roteiros, palestras, participamos em
iniciativas ecologistas…
Novas comissons
A Gentalha começou o seu andamento hai mais de quince anos com quatro comissons,
mas fôrom mudando em funçom dos interesses e das necessidades do projeto. Tes umha proposta de nova
comissom? Fai-nos chegar aquí a tua ideia.
A Gentalha DO PICHEL
Associa-te!
A Gentalha do Pichel constituiu-se em 2004 no Museu do Povo Galego.
O ano seguinte, logo dumha profunda reforma do local em Santa Clara 21, abriu o Centro Social o Pichel, gerido pola associaçom. Achávamos importante contribuirmos à estratégia de criaçom de centros sociais na Galiza, entendidos como espaços onde podermos desenvolver iniciativas para normalizar a nossa língua, fazendo-o dum ponto de vista reintegracionista.
A língua, a cultura, a história e o meio natural eram as quatro coordenadas polas que começamos a movernos na nossa viagem. Neste tempo, infinidade de inciativas e atividades fôrom tomando forma. Exposiçons, palestras, presentaçons, projeçons, concertos, jantares, livros, documentários, camisolas com os nossos desenhos…
Orgulhamo-nos de termos pulado por recuperar a figura do Apalpador, de termos sido o germe da primeira Semente do século XXI, de nom faltarmos à cita com a nossa festa do dezassete e de tantas atividades e iniciativas…
Mas o melhor ainda está por chegar.
da gentalha do pichel
O PICHEL
O Pichel é o centro social gerido pola associaçom cultural A Gentalha do Pichel. Situa-se na rua Santa Clara, número 21, em Compostela.
A Gentalha partilha o centro social com outros colectivos, como Briga, Ceivar, o Cineclube Compostela, a Federaçom ecologista Galega e o Novas da Galiza. Mas o centro social também está aberto a iniciativas doutros coletivos que podam precisar um espaço para desenvolver as suas atividades.
Só cumpre que seja em galego. O nosso centro social é um espaço livre de conteúdos machistas, homófobos, racistas ou xenófobos.
Entidades do Pichel
[sumaphp]