Este janeiro a Gentalha do Pichel fai 20 anos de percurso e queremos  festejá-lo este sábado 27 com o guateque de inverno da mao de bandas amigas.
Vinte anos nom é nada! Mas para algumas já foi meia vida. Duas décadas de trabalho associativo no bairro e na cidade.
Ao longo deste tempo, o Pichel foi um espaço de encontro onde se tecerom redes associativas mas também afectivas, um espaço de crescimento cultural e pessoal. Com a Gentalha aprendemos da história da cidade e de nós próprias; conhecemos as raízes do país e da comarca e sementamos raízes numha nova geraçom; aprendemos idiomas (os das línguas, das músicas e das danças) e palavramos as vidas próprias a ritmo de foliadas, rock ou cumbia. Recebemos umha  história, umha cultura e um presente patriarcal e começamos a rever-nos desde um olhar lilás.
Achegamo-nos às identidades e opressons do nosso e doutros povos e reconhecimo-nos na diversidade de resistências individuais e colectivas. Cooperamos e compartilhamos iniciativas com outros projetos, plataformas e coletivos da cidade e tecemos redes solidárias ou reivindicativas.
Vinte anos construindo um ócio alternativo, intergeracional, comunitário, a reivindicar o direito a vivermos em galego, defendendo que a nossa língua é o galego-português.
Vinte anos na reconstrucçom dumha identidade nacional que vai da mao do respeito ao meio natural e a consciência e defesa da terra frente as constantes agresons.
Vinte anos a desenvolver um programa semanal de atividades, cursos, palestras, concertos, obradoiros no Pichel ou na rua, reapropriando-nos do espaço público, o da gente que habita Compostela, e que tantas vezes nos é roubado polo integrismo católico ou por um turismo demoledor.
Vinte anos a organizar-nos de forma autogerida, assembleária, sem pedir licenças e sem tutelas, independente organicamente de qualquer estrutura externa ou partido político.
Vinte anos que queremos festejar convosco. Vinde!