Local de ensaio e instrumentos

Normas de uso do local de ensaio do Pichel

O local de ensaio do Pichel é umha iniciativa da Gentalha para habilitar um espaço no que as bandas que fam música em galego podam ensaiar em condiçons de equipamento e acústica de qualidade a preços populares. Para a organizaçom deste espaço estabelecem-se duas modalidades de uso:

Bandas residentes

As bandas residentes pagam umha mensalidade de 50 € (a pagar nos 5 primeiros dias do mês) que lhes dá direito ao seguinte:

Podem fixar um máximo de 4 horas semanais de uso do local de ensaio, que serám sempre as mesmas. Prega-se às bandas que nom marquem horas de uso “por se acaso”, de modo que minimizemos o tempo no que o local de ensaio esteja vazio.

A maiores das horas fixas, as bandas residentes podem reservar horas soltas gratuitas em igualdade de condiçons com o resto das bandas usuárias.

As bandas residentes tenhem direito a deixar material baixo chave nos armários habilitados.

As bandas residentes podem fixar os seus ensaios em qualquer horário, mesmo quando o bar nom estiver aberto, a excepçom das quartas-feiras a partir das 21h00, quintas-feiras a partir das 20h00 e sextas-feiras e sábados a partir das 22h00.

Bandas usuárias por horas

O local de ensaio pode-se reservar por horas a um preço de 8 €/hora (a pagar no momento antes de entrar ao local. Reserva gratuita para as bandas residentes). O mínimo de reserva para umha sessom é de 2 horas (as bandas residentes podem reservar umha hora só para completar o seu horário fixo).

A anulaçom dumha reserva deve fazer-se com o maior tempo possível, a poder ser com um mínimo de 3 dias de antecedência.

As bandas usuárias por horas só podem usar o local nos seguintes horários:

Segundas e terças de 18h a 23h.

Quartas de 18h a 21h.

Quintas de 18h a 20h (a partir das 20h pode-se reservar quando nom houver actos programados. Consultar disponibilidade no balcom).

Sextas e sábados de 19h a 22h (a partir das 22h pode-se reservar quando nom houver actos programados. Consultar disponibilidade no balcom).

Tanto as bandas residentes como as usuárias por horas podem dispor do material de uso comunitário do local (amplificadores, bateria e equipamento de vozes).

Todas as bandas devem comprometer-se a manter o local limpo e arrumado.

Está proibido fumar no local de ensaio.

As reservas podem-se fazer no balcom do centro social ou via mail em gentalha@gentalha.org. Só se pode usar o local em horas completas, por exemplo, se queremos ensaiar de 18h30 a 20h30, contabilizarám-se 3 horas (de 18h00 a 21h00).

Os pagamentos farám-se no balcom do centro social.

O local de ensaio do Pichel pretende ser umha iniciativa de dinamizaçom da música em galego na cidade. Os ingressos obtidos serám destinados ao pagamento do aluguer, luz, manutençom do local e melhora do mesmo e do equipamento disponível. Nom se admitem bandas cujas letras tenham um conteúdo machista, homófobo, racista ou xenófobo. Prega-se a todas as bandas umha atitude colaborativa e compreensiva para converter este espaço num lugar onde todas e todos nos sintamos cómodas e podamos construir os nossos projectos musicais nas melhores condiçons.

_DSC2134 copia

Equipamento.

O equipamento para uso comunitário no local de ensaio é o seguinte:

Amplificador de guitarra Peavey Bandit 112. 100 W transistores. Combo com um altofalante de 12”. 2 canais (limpo e distorsom) com equalizaçom de três bandas por canal.

Amplificador de baixo Peavey TKO80. 80W transistores. Combo com altofalante de 15”. Ajuste de gain pre e post amplificador. Equalizaçom de 7 bandas.

Bateria Premier. Com bombo, timbal, tom, caixa, charles, crush e ride. Pedal de bombo e talho disponíveis. O jogo de pratos é da marca Millenium. As bandas podem trazer os seus próprios pratos para ensaiar.

Equipamento de vozes: Mesa de misturas de 8 canais. 2 Altofalantes autoamplificados. 2 Micros e pés de micro.

O equipamento próprio das bandas residentes pode-se deixar em armários baixo chave.