Chega um novo curso!
Em tempos de crise sanitária e de saturaçom do sistema de saúde público pola falta de recursos tanto humanos como materiais, é doado sentirmo-nos desamparadas e desprotegidas em caso de cairmos doentes.
Por isso, desde a Comissom de Cultura Científica, sem menoscabo de luitar por umha sanidade pública de qualidade, achamos necessário construir ferramentas de autoproteçom que nos ajudem nom apenas a detectar quando algo funciona mal no nosso corpo, mas também a reagir quando nom há pessoal sanitário presente e a gravidade da situaçom requer umha rápida intervençom.
Tendo isto presente, organizamos um curso de técnicas de reanimaçom cardiopulmonar (RCP) onde duas profissionais sanitárias (Laura Garcia e Noa Valinho) nos darám dicas que, desde a evidência científica, tenhem demonstrado a sua enorme eficácia para salvar vidas. Queremos pois, reivindicar a importáncia de conhecer aspectos mui básicos e fundamentais para realizar os primeiros passos dumha reanimaçom que formem a cadeia de sobrevivência e ajudar a salvar umha vida. Ademais, poderemos praticar as manobras aprendidas!
Aguardamos-te o vindouro sábado 12 de dezembro às 17h no C.S. O Pichel.
As vagas som limitadas. Reserva a tua escrevendo para culturacientífica.pichel@gmail.com antes da quinta-feira 10 de dezembro às 12hpm.
RE-ANIMA-TE!
129140953_2799773120293071_8245578367813890170_o